środa, 19 czerwca 2013

Ulubiony serial

Taa... mój kot ma już swój ulubiony serial :P

Tak! "Kot z Piekła rodem"! To jest takie super! Oglądam i... i oglądam!

A opowiesz mi o tym serialu?

No ba! A więc: w każdym odcinku są 2 koty , to znaczy - najpierw jest "akcja" z pierwszym, a potem z drugim . I te koty są "złe", bo drapią, gryzą itp. No i Jackson Galaxy ( ten co pomaga tym kotom ) zawsze najpierw z nimi rozmawia ^^ Potem im pomaga... znaczy się ich właścicielom rzecz jasna! Tak naprawdę to nie wina kota tylko właścicieli! To oni  nie sprzątają kuwety, nie bawią się z pupilem! Koty... to nie ich wina! To!... to!..

Dobra! Spokojnie! A właśnie! Przypomniało mi się, że nie masz 1 lecz 2 ulubione seriale!

Jak to?

A kto oglądał "Przygody psa Cywila" ?

Tak! Pamiętam! Pamiętam jak oglądałam i moja "Duża Pańcia", razem ze swoją koleżanką rozmawiały tak głośno, że nic nie słyszałam! Musiałam wstać ( :c ) i podejść do telewizora!

A czy wasz zwierzak też ma jakiś ulubiony serial? Piszcie w komentarzach!


1 komentarz: